Phil Collins kijkt terug op een carrière met meer dan 100 miljoen verkopen en verschillende wereldwijde #1 albums met zijn nieuwe 'Take A Look At Me Now' campagne.
Alle acht albums zullen worden gereleased als uitgebreide en geremasterde heruitgaven van zijn debuut album 'Face Value' uit 1981 en 'Both Sides' uit 1993.
Met de 'Take A Look At Me Now' campagne wil hij ontdekken hoe zijn nummers zijn veranderd na verloop van tijd. Zorgvuldig samengesteld door Collins zelf, waarbij live versies de bovenhand voeren bij de bonus tracks. Door de originele studioversies van de tracks te vergelijken met live versies van de tracks, demonstreert de serie heruitgaven hoe Collins' songs hun eigen leven gaan leiden zodra ze buiten de muren van de studio zijn.
De uitgebreide deluxe versies van de albums zullen aangevuld worden met zorgvuldig geselecteerde demo's en B-kantjes naast de eerder genoemde live opnames.
Alle acht albums zullen worden gereleased als uitgebreide en geremasterde heruitgaven van zijn debuut album 'Face Value' uit 1981 en 'Both Sides' uit 1993.Met de 'Take A Look At Me Now' campagne wil hij ontdekken hoe zijn nummers zijn veranderd na verloop van tijd. Zorgvuldig samengesteld door Collins zelf, waarbij live versies de bovenhand voeren bij de bonus tracks. Door de originele studioversies van de tracks te vergelijken met live versies van de tracks, demonstreert de serie heruitgaven hoe Collins' songs hun eigen leven gaan leiden zodra ze buiten de muren van de studio zijn.De uitgebreide deluxe versies van de albums zullen aangevuld worden met zorgvuldig geselecteerde demo's en B-kantjes naast de eerder genoemde live opnames.