Verkoopinfo alle producten: in de parfumerie.
...
HAAR : Geur en kleur
Een nieuwe generatie parfums is geboren. Onpersoonlijke uniseks en waterige transparantie ruimen plaats
voor exclusieve damesgeurtjes. Pittig, maar geraffineerd.
Verkoopinfo alle producten: in de parfumerie.Het tijdperk van de androgyne geuren is voorbij en dat is goed nieuws voor wie van het echte parfumwerk houdt. Bloemen, oriëntaalse geurtjes en chypré: het zijn geuren die traditiegetrouw geassocieerd worden met het beeld van de vrouw die haar charmes weet te gebruiken, de verleidster... Blikvanger tussen de nieuwigheden van dit seizoen is het nieuwe parfum van Chanel. Het modehuis aan de Parijse rue Cambon is één van de zeldzame merken (naast Guerlain) die een 'vaste neus' op de loonlijst hebben staan. Zijn naam is Jacques Polge. Samen met artistiek directeur Jacques Helleu creëerde hij Chance, een roze en sprankelende geur die verpakt werd in een perfecte glazen cirkel (foto 1). De verpakking past mooi bij de vierkante flacon die Chanel N°5 huisvest, maar er is meer. Chance is een geur vol contrasten, die vetiver en cederhout rijmt met het kruidige van roze bes, witte musk en hyacint en ze ook nog eens combineert met het pure van de iris en het sensuele amberachtige van patchouli. Het gezicht van de nieuwe geur is niet toevallig de pittige, roodharige Russische Anne Vyalitsyna. (Verstuiver, 50 ml, euro 56,42) A Virginie Draelants
Verder lezen?
Plus Magazine-abonnees hebben onbeperkt toegang tot alle artikelen van Plus Magazine
Ik neem een abonnement Ik ben al abonneeVerder lezen?
Plus Magazine-abonnees hebben onbeperkt toegang tot alle artikelen van Plus Magazine
Ik neem een abonnement Ik ben al abonnee