Lidl beloofde vijf voedselpakketten ter waarde van 20 euro weg te geven aan de voedselbanken per tweet over de actie. Uiteindelijk leverde dat meer dan 1.500 tweets op, of meer dan 7.500 voedselpakketten. "Omdat we absoluut tevreden zijn met de actie, verhogen we dat aantal naar 10.000 pakketten, wat een mooi rond getal is", aldus woordvoerder Pieterjan Rynwalt. Hij stelt aangenaam verrast te zijn met het resultaat.

De actie kost Lidl dus 200.000 euro, maar daar scheurt de keten zijn broek niet aan, klinkt het nog. De woordvoerder meldde voorts dat de liefdadigheidsactie dinsdagochtend om 8 uur zoals gepland afliep, en niet nog twee weken zou lopen.

Lidl beloofde vijf voedselpakketten ter waarde van 20 euro weg te geven aan de voedselbanken per tweet over de actie. Uiteindelijk leverde dat meer dan 1.500 tweets op, of meer dan 7.500 voedselpakketten. "Omdat we absoluut tevreden zijn met de actie, verhogen we dat aantal naar 10.000 pakketten, wat een mooi rond getal is", aldus woordvoerder Pieterjan Rynwalt. Hij stelt aangenaam verrast te zijn met het resultaat. De actie kost Lidl dus 200.000 euro, maar daar scheurt de keten zijn broek niet aan, klinkt het nog. De woordvoerder meldde voorts dat de liefdadigheidsactie dinsdagochtend om 8 uur zoals gepland afliep, en niet nog twee weken zou lopen.