Het gaat om een initiatief van presentator Karl Vannieuwkerke: 'Zoals u misschien heeft vernomen heb ik de voorbije winter een gevecht gevoerd tegen speekselklierkanker. Daarbij heb ik ervaren dat in dit land heel goed werk wordt geleverd in de zorgsector en dat er alles aan wordt gedaan om mensen te genezen. Ik voel het als een plicht om iets terug te doen in de strijd tegen kanker. Vandaar deze T-shirtcampagne in samenwerking VRT!'
Vannieuwkerke: 'Mijn deel gaat integraal naar Kom op tegen Kanker en ook de winkels die de T-shirts gaan verkopen doen hun duit in het zakje. Zij geven er nog eens 5 euro per T-shirt voor KOTK bovenop. Ik ben ze daar heel dankbaar voor!'
De T-shirts, ontworpen door de presentator van Vive le vélo! zelf, zijn beschikbaar in vier verschillende kleuren en vier verschillende prints. Ze zijn van hoge kwaliteit en zitten verpakt in een speciaal voor de gelegenheid ontworpen tasje. Elke verpakking bevat ook een postkaart met de bedoeling om mensen die een gevecht voeren tegen kanker een hart onder de riem te steken.
De T-shirts dragen het officiële Vive le vélo! 2015-logo en zullen de komende twee maanden heel vaak op televisie te zien zijn.
Ze zijn vanaf nu te koop in de winkels van Deleye in Roeselare, Brugge en Kuurne en in de vestigingen van AS Adventure.



Het gaat om een initiatief van presentator Karl Vannieuwkerke: 'Zoals u misschien heeft vernomen heb ik de voorbije winter een gevecht gevoerd tegen speekselklierkanker. Daarbij heb ik ervaren dat in dit land heel goed werk wordt geleverd in de zorgsector en dat er alles aan wordt gedaan om mensen te genezen. Ik voel het als een plicht om iets terug te doen in de strijd tegen kanker. Vandaar deze T-shirtcampagne in samenwerking VRT!'Vannieuwkerke: 'Mijn deel gaat integraal naar Kom op tegen Kanker en ook de winkels die de T-shirts gaan verkopen doen hun duit in het zakje. Zij geven er nog eens 5 euro per T-shirt voor KOTK bovenop. Ik ben ze daar heel dankbaar voor!'De T-shirts, ontworpen door de presentator van Vive le vélo! zelf, zijn beschikbaar in vier verschillende kleuren en vier verschillende prints. Ze zijn van hoge kwaliteit en zitten verpakt in een speciaal voor de gelegenheid ontworpen tasje. Elke verpakking bevat ook een postkaart met de bedoeling om mensen die een gevecht voeren tegen kanker een hart onder de riem te steken. De T-shirts dragen het officiële Vive le vélo! 2015-logo en zullen de komende twee maanden heel vaak op televisie te zien zijn. Ze zijn vanaf nu te koop in de winkels van Deleye in Roeselare, Brugge en Kuurne en in de vestigingen van AS Adventure.