De campagne, die overigens niet stopt na de oktober borstkankermaand maar het hele jaar doorloopt, is gebaseerd op het thema "Laten we samen de strijd tegen borstkanker aangaan! Samen staan we sterker."

De BCA-campagne 2014 komt tot leven via authentieke, inspirerende verhalen van dappere vrouwen en mannen die te maken hebben gehad met borstkanker, en de geliefden die hen in dit proces hebben gesteund.

Wereldwijd worden mensen uitgenodigd om de website BCAcampaign.com te bezoeken om zowel deelgenoot te worden van deze indrukwekkende verhalen waaruit kracht kan worden geput, alsook om eigen ervaringen te delen en samen de strijd tegen borstkanker aan te gaan door te doneren aan de Breast Cancer Research Foundation® (BCRF).

De BCA-campagne

Elk jaar, onderneemt de BCA-campagne acties om te strijden tegen borstkanker via fondsenwerving en educatieve initiatieven. Ter ere van de 22e verjaardag van BCA-campagne gaat The Estée Lauder Companies, voor elk aanmoedigend bericht of foto gedeeld via Twitter of Instagram dat de volgende hashtag heeft #BCAstrength, $1 doneren aan de BCRF voor voorlichting en medisch onderzoek, met een maximum donatie van $22.000. Ook kunnen mensen die hun verhaal op BCAcampaign.com delen de mogelijkheid krijgen om gevraagd te worden voor de BCA-campagne 2015. Details zullen begin 2015 aangekondigd worden.

"Luister naar onze verhalen. Deel de jouwe." Ze geven immers de boodschap dat elk verhaal betekenis heeft en anderen er kracht uit kunnen putten. Het steunt niet alleen de mensen getroffen door de ziekte, maar ook hun naasten, de trouwe supporters, die ook door deze ziekte getroffen worden. Borstkanker is nooit een eenzijdig verhaal.

Bezoekers van de site worden aangemoedigd om hun eigen verhalen door middel van tekst, foto's en video's te delen als een manier om de steun van vrienden, familieleden, collega's, artsen, verpleegkundigen, verzorgers, zelfs onbekenden te eren.

De website BCAcampaign.com zal het hele jaar door blijven bestaan.

De campagne, die overigens niet stopt na de oktober borstkankermaand maar het hele jaar doorloopt, is gebaseerd op het thema "Laten we samen de strijd tegen borstkanker aangaan! Samen staan we sterker." De BCA-campagne 2014 komt tot leven via authentieke, inspirerende verhalen van dappere vrouwen en mannen die te maken hebben gehad met borstkanker, en de geliefden die hen in dit proces hebben gesteund. Wereldwijd worden mensen uitgenodigd om de website BCAcampaign.com te bezoeken om zowel deelgenoot te worden van deze indrukwekkende verhalen waaruit kracht kan worden geput, alsook om eigen ervaringen te delen en samen de strijd tegen borstkanker aan te gaan door te doneren aan de Breast Cancer Research Foundation® (BCRF).Elk jaar, onderneemt de BCA-campagne acties om te strijden tegen borstkanker via fondsenwerving en educatieve initiatieven. Ter ere van de 22e verjaardag van BCA-campagne gaat The Estée Lauder Companies, voor elk aanmoedigend bericht of foto gedeeld via Twitter of Instagram dat de volgende hashtag heeft #BCAstrength, $1 doneren aan de BCRF voor voorlichting en medisch onderzoek, met een maximum donatie van $22.000. Ook kunnen mensen die hun verhaal op BCAcampaign.com delen de mogelijkheid krijgen om gevraagd te worden voor de BCA-campagne 2015. Details zullen begin 2015 aangekondigd worden."Luister naar onze verhalen. Deel de jouwe." Ze geven immers de boodschap dat elk verhaal betekenis heeft en anderen er kracht uit kunnen putten. Het steunt niet alleen de mensen getroffen door de ziekte, maar ook hun naasten, de trouwe supporters, die ook door deze ziekte getroffen worden. Borstkanker is nooit een eenzijdig verhaal.Bezoekers van de site worden aangemoedigd om hun eigen verhalen door middel van tekst, foto's en video's te delen als een manier om de steun van vrienden, familieleden, collega's, artsen, verpleegkundigen, verzorgers, zelfs onbekenden te eren.De website BCAcampaign.com zal het hele jaar door blijven bestaan.