Consumentenrecht: jouw nieuwe auto te laat geleverd?

20/09/17 om 21:00 - Bijgewerkt op 16/10/17 om 14:54
Uit Plusmagazine van 21/09/17

Je bestelt een nieuwe auto. Twee weken na de afgesproken leveringstermijn is hij nog altijd niet geleverd. Kan je de koop annuleren? Mag de verkoper een stijging van de catalogusprijs doorrekenen?

Als je een nieuwe auto koopt en die wordt niet op tijd geleverd, dan is dat vervelend. Je hebt je oude auto misschien al verkocht of je moet er nu nog kosten aan doen die je anders had kunnen vermijden. Of misschien stijgt de rentevoet van je krediet wel. Wat zijn je rechten tegenover de garagist?
...

Verder lezen?

Lees elke maand gratis 2 artikelen

Ik registreer mij Ik ben al geregistreerd
of

Plus Magazine-abonnees hebben onbeperkt toegang tot alle artikelen van Plus Magazine

Ik neem een abonnement Ik ben al abonnee

Onze partners