Na elf edities kunnen we ons geen eindejaar meer voorstellen zonder de geldinzamelactie Music for Life van Studio Brussel. Luisteraars hebben vorig jaar ruim 6.000 acties op poten gezet ten voordele van zo'n 1.300 zelf gekozen goede doelen. Opbrengst € 7.800.000. Commerciële zenders VTM en Qmusic doen om de twee jaar ook een flinke duit in de zak van het goede doel. Hun Rode Neuzen Dag ten voordele van een betere opvang voor jongeren met psychische problemen bracht vorig jaar ruim 4 miljoen euro op.
...
Handen uit de mouwen voor het goede doel
Eindejaar is de periode bij uitstek om geld in te zamelen voor een goed doel. Naast eenvoudigweg geld storten, steken we steeds vaker zelf de handen uit de mouwen. En liefst voor een goed doel dat dicht bij ons staat. Of we richten er gewoon zelf eentje op.
Verder lezen?
Lees elke maand gratis 2 artikelen
Ik registreer mij Ik ben al geregistreerd
of
Plus Magazine-abonnees hebben onbeperkt toegang tot alle artikelen van Plus Magazine
Ik neem een abonnement Ik ben al abonnee
×
Verder lezen?
Lees elke maand gratis 2 artikelen
Ik registreer mij Ik ben al geregistreerd
of
Plus Magazine-abonnees hebben onbeperkt toegang tot alle artikelen van Plus Magazine
Ik neem een abonnement Ik ben al abonnee